MBA-lopputyö

Aluksi hieman taustaa

Digitaalisesta markkinoinnista on puhuttu jo pitkään ja siitä miten eri sosiaalisen median kanaviin saataisiin seuraajia. Lisäksi on paljon puhuttu siitä, minkälaista sisältöä näille seuraajille tuotetaan. Sosiaalinen media pursuaa tykkääjiä ja seuraajia, jotka eivät välttämättä ole yrityksen potentiaalisia ja nykyisiä asiakkaita. Jonkin aikaa on pohdittu jo sitä, miten näiden potentiaalisten asiakkaiden kanssa päästäisiin todelliseen vuorovaikutukseen digitaalisessa ympäristössä. Tästä syystä haluankin paneutua lopputyössäni kuinka digitaalisessa ympäristössä tuotetaan arvoa asiakkaille/potentiaalisille asiakkaille. Aihio työlle on jo olemassa ja pohjatyötä aiheeseen liittyen on jo tehty. Nyt etsinkin MBA:n lopputyölleni yrityscasea, joka olisi kiinnostunut digitaalisesta ympäristöstä ja siitä miten siellä tuotetaan aidosti arvokasta tietoa niin asiakkaille kuin potentiaalisille asiakkaillekin.

Kuka on Krista?

Haluan tuoda asiantuntemukseni ja osaamiseni yrityksenne markkinointiviestinnän kehittämiseen. Koska minulla on vankka kokemus nykyaikaisesta markkinoinnista, haastaisin mielelläni itseni kehittymään kanssanne. Olen vastannut työssäni useiden projektien sisäisestä ja ulkoisesta viestinnästä, markkinoinnista sekä myynnistä. Hallitsen perinpohjaisesti etenkin sähköisen markkinoinnin työkalut. Digitaalisen markkinoinnin ja markkinoinnin suunnittelun koulutukseni yrittäjille ovat keränneet paljon kiitoksia. Sosiaalisen median kanavien käyttö, julkaisujärjestelmät ja kävijäseurannat ovat minulle arkipäivää. Ihmisenä olen hyvä kuuntelemaan, ystävällinen, avoin, ulospäinsuuntautunut ja järjestelmällinen. Työssäni olen tottunut toimimaan tiimeissä, mutta tarvittaessa kykenen kuitenkin tekemään myös itsenäisiä päätöksiä. Koen, että parhaiten toimin ihmisten ja organisaatioiden kehittäjänä.

Mitä etsin?

yhteydenottoa henkilöltä, joka keskustelisi kanssani miten vuorovaikutusta asiakkaisiin ja potentiaalisiin asiakkaisiin voisi hänen yrityksessään kehittää. Yrityksen ei tarvitse olla kansainvälisillä markkinoilla, mutta olisi plussaa, jos yrityksen tavoitteena olisi tulevaisuudessa tavoittaa kansainväliset markkinat. MBA-tutkintoni painopiste on kansainvälisen liiketoiminnan johtaminen. Opinnoissani olen painottanut myynnin ja markkinoinnin opintoja.

#value creation
#co-creation
#value co-creation
#digitalization

Ota rohkeasti yhteyttä ja keskustellaan lisää!